Sähköpostiohjelma muuttunut!

8.8.2018

Jäsenet joilla on käytössä pieksa.fi päätteinen sähköposti, pääsevät lukemaan nyt postit uudessa webmail-ohjelmassa.

Sähköpostiin pääsee etusivun oikeassa alalaidassa olevasta linkistä (sähköposti)

Ensimmäisen kirjautumisen jälkeen ohjelma pyytää vaihtamaan salasanan. Näkyviin tulee taulukko, johon ensin syötetään vanha salasana (old password) ja sen jälkeen uusi salasana (new password) Uudessa salasanassa tulee olla isoja ja pieniä kirjaimia, sekä numeroita.

Tämän jälkeen vielä syötetään uusi salasana uudestaan (reenter new password) Lopuksi paina change your password now.

Tämän jälkeen pääset kirjautumaan klikkaamalla ruutuun ilmestyvästä login napista.

syötä sähköpostiosoite ja uusi salasana.

Seuraavaksi tulee vaihtoehdot Horde tai Roundcube, valitse roundcuben alta set default ja paina roundcube tekstiä.

Nyt voit alkaa käyttää postia.

Mikäli kirjautumisessa on ongelmia voitte olle yhteydessä allekirjoittaneeseen.

Mikko Jokelainen

webmaster@pieksa.fi